2011-10-18 ♥

Hej på er!
Idag har det varit en ganska chill dag.
Imorse så vaknade jag av att monne ringde mig och då va klockan halv 9, och vi började 20 över 8 haha. så jag gick upp och tog första bästa vagn. Sedan va jag i skolan typ vid 11.. haha seg är jag. ;)
Och när jag väl kom till skolan så hade vi svenska och då hade vi ett förhör som jag inte hade övat på. och sedan så hade vi håltimma på SO:n så jag hade egentligen inte behövt gå till skolan eftersom att vi bara hade en lektion.. haha.
Men förut så va jag med monne och vi bara chillade hemma hos henne. sedan skulle hon på dans, så då åkte jag hem samtidigt som henne. och nu sitter jag här hemma och käkar pizza och bloggar.
Förresten så är det BARA 2 veckor kvar tills "Under The Mistletoe" kommer ut i affärer! :D #TRUE
Idag så twittrade Justin:
¨
Och sedan twittrade hans pappa:
Kidrauhl och Lordrauhl <3
Men innan det så hade Kim Kardashian twittrat:
Haha, hon kan inte heller vänta! :)
Och #2WEEKS trendar för tillfället ;)
MenMen.
Här har ni dagens outfit också:
Framifrån.
Halft bakifrån.
Haha, jaja, nu ska jag göra läxan för vi har redovisning i SO på fredag och kanske SO prov imon. Faiiil, men vi har ju fått både frågorna och svaren som ska vara på provet så jag fattar inte varför vi ska ha de... :/ haha.
Och kolla denna bilden:
På startsidan på YouTube ;)
Han ÄR ju bara BÄST! ♥
Bloggar senare igen.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0