Tina Basic! ♥

Tina, om du läser detta så vill jag att du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig, vad som än händer mellan oss. Jag vet inte om jag skulle klarat mig igenom alla svåra situationer utan dig. Vi är lika på nästa alla sätt. Vi går igenom i stort sätt samma grejer.
Jag har känt dig sedan vi gick i slutet av 3:an och i början så var vi inte så jätte bra kompisar men det kom med åren. Visst vi bråkar och tjafsar ibland, men vad gör det? Inte mycket.
Du kommer alltid vara en del av mitt hjärta och du kommer alltid finnas där. Om ett tag så kanske vi inte har lika bra kontakt som vi har nu. Men det betyder väll inte att våran vänskap försvinner. Inte för mig iallafall.
Alla våra minnen som vi har tillsammans kommer alltid att finnas, de dagar vi flummade runt, de dagar vi bråkade och de dagar vi har varit med varandra för övrigt kommer alltid vara bra minnen för mig.
Jag antar att det jag försöker säga är att jag älskar dig tjejen! och du ska veta att du kan berätta allt för mig. ♥
Jag älskar dig Tina Tiffanie Basic! ♥
- Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0