Tråkigt?

Vilket är ditt senaste inköp: Cola
Din favoritdryck på morgonen: Oboy! 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mig själv.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yupp.
Vad hade du sönder senast: Vet inte, min skolbok? 
Vem snackade du med senast: Lillasyster, Alice.
Varm favoritdricka: Oboy ;o
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: XCider..
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vetinte..
Saknar du någon just nu: Jaaaa! 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Finns massor.. 
Någon jag stör mig på: Alla Justin Bieber haters!
Intressen: Justin Drew Bieber.

senaste person du kramade: Monia..?

Senaste person du ringde: Tina
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Vetinte. Tror inte det. 
Längtar du till din nästa födelsedag: Nä du vet. 
Har rakat dina ben någon gång: Jaaaaa
Är du sugen på något nu: GODIS!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Vill du allt veta va..
Använder du hudkräm: Nope, men gjorde
Attraheras du av män med skägg: Nej ?
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop :D
Brukar du baka: nej, men det är kul :D
Röstade du i det senaste valet: haha nej :)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Njee
Vilken låt lyssnade du senast på: MISTLETOE
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Spindlar.
Har du pengar på mobilen: nej !

Har tråkigt och är sjukt sugen på Godis. Känns som om jag inte har ätit det på flera år..

Ska få mamma att gå och köpa det.

SSSSSNNNNNNYYYYYYYYYGGGGGG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0