Study is so not my thing!

Heey!
Just nu sitter jag i köket och försöker plugga.. Och man ser ju vart jag hamnar tillslut.
Har EngelskaProv imon. #NotSwag :(
har typ halva engelska- textboken att läsa igenom känns det som.
Men iallafall så har jag ju träffat min mentor! Hon verkar som en schysst tjej, hon heter Anna. haha, det enda jag vet om henne typ. Men nästa gång vi ses så ska vi käka på "Lejonet och Björnen" *dregel* haha.
Men nu ska jag Försöka att plugga lite inför provet imon.. hm, undra hur det kommer gå? Alla andra klasser sa att det va jätte svårt.. :s
Hihi! En super snygg bild på Justin!

Bild från konserten när han var SHIRTLESS :'D lyckliga människor som var där.. *sad*
- Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0