Mina tankar om "Jelena".

Jag är 100% Beliber. Jag stöttar Justin till 100% , och om han är lycklig är jag också det.
Ända sen jag såg hans klipp på YouTube så blev jag beroende. När hans musikvideo till OLLG kom ut, så blev jag kär. I killen med det perfekta leendet, hasselnötsbruna ögon och världen finaste hår. Jag har följt honom redan från början och sett hur han har förändrats, men jag trodde aldrig att han skulle bli som han är idag. Han pekade finger till paparazzis, och skrev ett litet förlåt på twitter. Han har gömt hela saken med Selena för sin fans, vi som tog honom dit han är idag. Båda dom har gått runt och sagt att dom bara är vänner, bästa vänner med andra ord. Men bästa vänner står inte på stranden och hånglar. Dom har döljt allt så bra tills nu, då dom gör allting på en allmän strand. Hela grejen med han och Selena känns konstig. Jag är inte direkt ett ''fan'' av Selena, eftersom hon har förändrat min största idol, min inspiration i livet. Jag vill inte skylla allt på Selena, men han började förändras när dom började umgås, därför tycker jag som jag tycker. Han har dessutom börjat bete sig annorlunda mot sina fans, han har börjat ignorera dom. Det känns som att vi belibers inte är lika viktiga för honom längre. Jag tror inte jag är den enda som saknar hans flörtiga tweets, dom små raderna med bokstäver som fick alla belibers att må bra och le. Men nu, alla hans tweets är om vad han har gjort, vad han gör och allt annat, vissa handlar tillochmed om Selenas filmer och låtar. Han skriver tweets till sina fans när folk börjar klaga. Han kanske får fler följare på twitter, men jag tror att varannan belieber där ute börjar tveka, om dom faktiskt fortfarande älskar den Justin som alltid uppskattade allting. Men jag undrar också vad som kommer att hända med dom när de gör slut.. hm..?
Men jag säger inte att jag inte tycker att de är söta tillsammans, för det är dom.
Jag respekterar "Jelena". <3
Hawaii.
Selenas födelsedag.
På väg till stranden i Hawaii. haha. *Host* Justins hand *Host*
When Justin Smile, I Smile.
- Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0