Love you like a love song. kap 4 ♥

-Äntligen allt ner packat! Sa  hon och vi gick ner till dörren och tog på oss skorna och begav oss till flygplatsen.

Justins Perspektiv

Nu var vi på flygplatsen och de hade precis ropat i högtalarna att Chelsey och alla andra som skulle på planet fick gå på nu. Vi sa hejdå och kramade varandra.

-Jag sms:ar dig när jag är i Altanta! Sa jag

- Ja, gör det! Så kan vi ses! Sa hon och tog sin väska och gick mot gaten.

Vi vinkade hejdå till varandra, hon gick på flyget och jag gick ut från flygplatsen och åkte sedan hem.

Chelseys Perspektiv

Jag gick mot gaten och vinkade till Justin samtidigt.

Jag satte mig på flyget oh tänkte på hur det skulle vara att få träffa min pappa för första gången på 14 år! Tänk om han har en ny tjej, ett till barn. Gud. Det skulle jag nog inte klara av. Men jag får hoppas på det bästa, och Justin skulle ju komma till Atlanta om bara 3 dagar, så jag skulle ju i alla fall ha någon att umgås med under dagarna.

*

Jag gick av flyget och gick mot stället där man hämtar sina väskor. Sedan gick jag mot utgången från flygplatsen. Jag ställer mig utanför flygplatsen och antar att min pappa ska snart. Men i samma sekund så känner jag att någon knackar ig på axeln. Jag vände mig om och sär stod en 30-40 årig man med skägg och mustach.

- Hej, det är jag som är din pappa. sa han som påstod att han var min pappa.

- Uhm, okej.. sa jag osäkert.

- Ja, som du vet så heter jag Scott men du kan kalla mig för Scooter eller pappa. sa han och log.

- Okej. sa jag och log tillbaka. Efter kanske några sekunder så känner jag två armar runt mig. Det var pappa som kramade mig. Jag kramade tillbaka och sedan så tog han min väska och vi gick mot hans bil. Han hade en stor Range Rover bil. Snyggt. Han är nog rik eller något. YES.

Under tiden när vi åkte hem till honom så var det tyst i bilen. Inte pinsamtystnad, bara tyst.

Helt plötsligt så vaknade jag ur mitt tänkade av att pappa stannade bilden och sa att vi var framme. Jag gick ut ur bilen och sog ett stort hus. Alltså det var sjukt stort.

Vi gick in i huset och jag möttes av en kvinna i 30 års åldern kanske. Det var pappas tjej. Hoppas bara inte att de har ett barn till. Då kommer jag dö.

I alla fall, pappa visade mig upp till mitt rum och sa att detta rummet alltid skulle vara mitt och jag fick komma hem till honom och sova när jag ville. osv.

(mitt rum)

Jag ställde min resväska vid garderoben och slängde mig i sängen. Åh, den var skön.
3 DAGAR SENARE.
Nu hade jag och pappa pratat om allt och nu var allt bra igen.
Klockan var tre på dagen och jag antog att Justin snart skulle vara här i ATL. Samtidigt fick jag ett sms av någon.
*Hej, jag är i ATL nu. Ska bara hem till min manager och lämna mina väskor. Sms:ar dig sen. :)  // Justin.*
Jag skrev ett snabbt svar.
* Okej. // Chels. :) *
Jag gick ner till pappa på nerdevåningen.
- Pappa? sa jag, även om det fortfarande kändes konstigt att säga pappa till honom.
- Ja? vad är det?
- Jag ska snart i väg och träffa min kompis som precis har kommit hit till Atlanta.
- Aa, okej, men bara så du vet så får vi besök snart så du kan väl gå efter att han har kommit?
- Okej då, men när kommer han? sa jag i samma sekund som att det plingade på dörren.
- Nu! sa pappa och reste sig upp ur soffan som hade tidigar hade suttit i och öppnade dörren. Jag kunde inte tro mina ögon när jag såg vem stod där. Justin. Vad gjore han här? Skulle inte han till sin manager?
Justins Perspektiv
Jag satte mig i bilen och nu var jag i ATL. Äntligen! Jag skulle få träffa Chelsey igen. Jag sms:ade henne och sa att jag skulle hem till Scooter och lämna mina saker för det va ju där jag skulle bo. I ett tag i alla fall. Vi stannade bilen utanför Scooter's hus och jag sprang och plingade på dörren medans Kenny tog mina väskor ur bilen.
När dörren öppnades så stod Scooter där, men bakom honom stod..Chelsey?! Va?
Vänta nu lite.. hade Scooter en dotter, och hon var Chelsey, den tjejen som jag hade kysst?! Gud var pinsamt. Varför hade han inte sagt att han hade en dotter?
Alla tankarna for runt i mitt huvud. Jag hälsade på Scooter och sedan gick jag fram till Chelsey som stod där. Helt chockad. Lika chockade som mig, om inte mer.
Jag kramade henne och låtsades som ingenting.
Är Scooter din pappa? viskade jag i hennes öra.
- Ja, är han din manager eller vad? sa hon och tittade förvånat på mig. Jag nickade.
- Justin, detta är Chelsey. Chelsey detta är... Han hann inte säga mer innan Chelsey avbröt honom.
- Jag vet, vi träffades i Stratford. sa hon och skrattade.
- Aha, så ni känner redan varandra då? sa han och tittade på mig med en frågade min.
Både jag och Chelsey nickade. Scooter visade mig rummet som jag skulle få "bo" i och det visade sig att det var rummet mittemot Chelseys rum.
Dagen gick snabbt och vi hade inte gjort så mycket under dagen, utan bara varit hemma. Nu skulle alla gå och lägga sig. Jag gick in på mitt rum och Chelsey på sitt, vi sa godnatt och gick och la oss.
Jag gick in på toan och gjorde mig iordning för natten, men just då knackade det på dörren.
- KOM IN! ropade jag från toan och jag hörde att någon gick in i rummet. När jag öppnade badrumsdörren så såg jag att Chelsey satt där, i pyjamas.
- Vad gör du här? frågade jag
- Uhm, jag tänkte om vi kunde se på film eller något? sa hon och log
- Okej, sure! sa jag och log tillbaka.
*
Nu hade det gått mer än halva filmen. Vi tittade på "Abduction" den var faktiskt ganska bra. Uder filmen så satt Chelsey och sa att Taylor Lautner va så snygg. Om jag ska erkänna så blev jag faktiskt lite avundsjuk när hon sa det, och det betyder väl bara en sak; Jag gillar henne. Visst hon är ju jätte söt och snäll, men att jag gillar henne mer än som kompis, såhär fort? Nej, det får bara inte vara sant. Men okej, jag gillar henne. Hoppas hon gillar mig tillbaka. Ska jag säga det till henne? Hur skulle hon reagera?

Lite kort.
Vad tycker ni?
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0