Justin har kilppt sig IGEN! :D

Hej på er!
Vad tyckte ni om del 4 som jag lade upp igår?
Bra/sådär/dålig?
hahah, jag är sjukt nervös. Jag ska ha utvecklingssamtal... med siv!! gaah!
Och det är nu det går som sämst för mig i skolan också..fan.
Läste precis mina omdömen... jag kan säga att dom är inte så bra. :/
Kommer vara död när jag är hemma igen sen.
Och hörrni!
Justin har ju klippt sig! IGEN! :o
Han har ju rakat sidorna av huvudet.. när min kompis sa det till mig så blev jag helt förvånad och började typ gråta.. x)
Men sedan såg jag en bild, HAN VA SJUKT SNYGG I DET!
SNYYYYGG!!
*DREGEL*
SÖT!
heetiing, lalalala!
Älskar hans ansiktsuttryck på bilden högst upp till höger ;)
EVERYBODY GROWS UP. even Justin <3 haha. :D
Hihi!
ALLA följer mig på twitter!!
@MillqvistEmma
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0