Svaart! ♥

Hejhejhej!
Har ju inte skrivit ngt på hela helgen.. har varit i Borås med bästa Monia, kul vare. Men den ända nackdelena med att vara hos hennes pappa är att man går upp typ 2-3 kilo. Han är ju bra på att laga mat för han har typ jobbat på restaurang innan och sånt. Så nu väger jag typ 2-3 kilo mer änn vad jag gjorde i fredags.. kuuul! *host*
MenMen, nu ska jag snart äta middag hemma hos mamii. Sedan ska jag färga håret!! :D SVART. GAAH! undra hur det blir?!
Färgen! På bilden ovan.   :)
Lägger upp föer och efter bilder sedan. Men nu ska jag fortsätta att skriva på "Love You Like A Love Song" kapitel 4.
Hihi. Hoppas att ni har haft en Awesome helg!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0