Chesnuts! ♥♥

hoppas hoppas hoppas Vi (beliebers) har fått mistletoe etta i hela världen nästan. OCH NÄSTA VECKA KOMMER HANS NÄSTA JULLÅT UT!! som heter chesnuts ♥
Kan ni fatta det?! :D
TAGGAAA!! ♥ 

Och ikväll är det ju sista showen för Justin för denna touren.. Men på nästa tour som kommer vara för hans nya album "Believe" så får vi HOPPAS och HÅLLA TUMMARNA för att han ska komma till just SVERIGE! :D hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas. (Y)

Nu ska jag gå och hämta ut min månadspeng i "bankaoutomaten" med papii.
Så jag kommer förhoppningsvis att färga håret i helgen!
Men vilken färg? Svart eller lite mörkare brun?
Här ser man lite iaf av vilken färg jag har nu.
Pusss- Emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0