BELIBERS #PurpleNinjas GOES HARD! :D

hejhej!
Idag har det bara varit skolan och sånt.
Förut när jag va på väg hem från Tina så kom jag på att Villemo hade mitt busskort, och så självkart så kommer det kontrollanter på. -.-' Så jag gick av i härlanda där de gick på och sedan GICK jag ända till VASAPLATSEN FRÅN HÄRLANDA! :O :O OMG!
kommer ALDRIIG göra det igen! ALDRIG.
FÖRRESTEN så är ju MISTLETOE #1 på iTunes nu!!! :D :D <333 OMB! OMB!
om du INTE har hört låten så gå in här! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yiPdRXoCiJo
VILL KILLEN DÖDA MIG ELLER VAD?!?!?!
GOSH! JAG DÖR VAD SEXIG RÖST HAN HAR! <3
Men nu ska jag SOVA!
Sov dock bara en halvtimma eller ngt i natt. haha.
PussPuss från trötta, glada- Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0