Visste du att?

Justin är 175 cm lång.
Justin gillar inte alkohol, rökning, eller snus.
Justin har lovat sin mamma att vara jordnära oavsett hur känd han är.
88% av väldens befolkning vet vem Justin örJustin tycker att det är otroligt coolt att Beliebers vet så mycket om honom.
Justin trodde att Norge var Sveriges huvudstad förut.
När Justin var mindre trodde han att Skandinavien hade bara blonda flickor med blå ögon.
Justin sa det bästa saken med hans fans är att de håller ihop som en familj.
Justin gillar inte tjejer som gillar han bara för hans utseende.
Justins tredje kommentar på youtuve var "this kid is gonna be famous one day."
Om det finns vatten kvar i Justins vatten flaska på hans konsärer så kastar han det på publiken.
När justin var i Tyskland så försökte han säga ""Ich Liebe Dich" (jag älskar dig) till ett fan, och hon svimma.
Justin köpte hans Iron Man hjälm, klockan 3 på morgonen.
Justin fick inte ha med låten "I'll make love to you" till Jul albumet för att Pattie tillåte inte det.
Justins första tweet var "Check out my single One Time on my Myspace and spread the word for me."
Justin fick en gång F på ett prov men han ändrade det till B.
Älskar bilden! ♥
BTW!
Det va ett tag sedan jag bloggade... menmen, jag håller på att skriva på del 3 nu, men jag har 3 prov i veckan som kommer nu + pappa ska flytta på fredag och lördag, på söndag så ska jag vara iväg också!
Men jag skriver så fort jag har tid. Jag lovar!
Jag tror att jag ska göra ett inlägg nu... med bara bilder på Justin... låter yummy! ;D ♥
Love, Believe and Laugh ♥
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0