Still Kidrauhl ♥

Ni borde läsa igenom detta, ta er tid. För att jag tror att många kommer känna igen sig, många beliebers.

För visst gillar ni Justin till 100 % även fast han har klippt sig? Även fast han har tjej? Eller det säger ni i alla fall. Men sanningen är ju den, att vi alla gillade den han var mer. Trodde vi i alla fall.

Tills jag insåg, han är den han alltid varit? Bara för att han inte ser lika dan ut, gör samma saker och agerarpå samma sätt, så är han forfarande samma person. Ni sitter och berättar att ni faktiskt gillar Selena och deras förhållande. Men innerst inne så vet ni, att det faktiskt krossar er. Och att ni själv vill vara hon. Men det är ju inget ni säger, såklart. Det är erat lilla småproblem som ni önska inte fanns där. Och så intallar ni er själva, nej nej, dom har inte haft sex. Justin skulle ju vänta. Men samtidigt så vet ni, att såklart dom har. Han är sjutton, hon är nitton. Vad förväntade man sig?

 

"Varför finns inga nya bilder på Jelena uppe på JDB bloggen? Har dom gjort slut?", något ni kanske tänkt? Haha det har jag, fleeera gånger. Jag har alltid haft en gnista hopp i mig. Men whops en dag kommer nya bilder ut. Och plötsligt sjunker också humöret, inte alltid, men ibland. Eller kanske en annan sak ni tänkt på. Har Justins slutat gilla sina fans? Det har jag tänkt på, många gånger. Han gör inget längre. Han bara sitter på en strand och hånglar upp Selena. Dessa tankar har jag stött på många gånger. Men såfort en ny video kommer ut där Justin hälsar på ett fan eller något liknande, då kommer det där leendet fram. Man inser - jo du, Justin är sig lik.

 

Kanske har ni tänkt och tyckt som jag, kanske är jag ensam om det. Men samtidigt vet jag att det är många fler än jag, som tycker Justin har förendrats. Men egentligen är det ganska löjligt. Bara för att Justin gör en sak, så är det så fel. Bara för att Justins tjej gör en annan sak, är det ännu mer fel. Mer fel än om en man eller kvinna på gatan skulle gjort det. Töntigt är det nästan. För snälla, ta upp ditt skolfoto som är ifrån 6:an t.ex, och kolla på dig nu. Är du samma person? Ser du lika dan ut? Nja, du gör inte det va. Du förendras - so do Justin. Du måste respektera att han är en vanlig människa, för det har jag gjort nu. Äntligen.

 

#Onceabelieberalwaysabelieber




He is always Kidrauhl.

Taget från: idalinnealager.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0