Love, Believe and Laugh ♥

hej på er. :)
Jag vet inte riktigt när kapitel 6 kommer ut men det blir väl snart antar jag?..
haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer..
Btw lite om Justin här nu va! ...
Asså har någon av er fattat dethär med hon Mariah Yeater? (staving på namn?) i alla fall.. Hon påstår ju att Justin är pappa till hennes barn.. vilket jag inte tror på.. men vad tror ni?
Och för några timmar sedan så twittrade Justin:
Gud vad överdriven hon är! -.-'
Visst, hon kanske är en Belieber, men bara för det så behöver hon inte ljuga om att Justin är pappa till hennes barn och sedan sprida det över hela världen... #HateThatWoman!
MenMen. Bort från det nu..
Justin har ju ÖVER 14 millioner följare på Twitter!! Gosh!
Jag är stolt över honom för att han har kommit såhär långt! Och han kommer ju komma längre såklart! :)
Viktigt!! :D
Imorgon så ska jag köpa Justins jul-album!!! :D
Gooooooosssh!! :D <3
Jag visar er bilder och sånt imon!
Älska Bilden ♥
Love, Believe and Laugh. ♥
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0