#BadDay

Heelluuu!
Idag började vi halv 9 med att städa skåpen osv. (Jag skrev det i det andra inlägget).
Efter städningen så hände det lite grejer som jag inte vill nämna här i bloggen... #PrivateStuff.
Dagen slutade halv 1, och nu sitter jag hemma i vardagsrummer och lyssnar på musik med min bror. #Victor.
this eye. ♥
P.S. Vet någon vems detta ögat är?
Selenas? Justins? Patties? ;o
Men det är iaf ett fint öga.
Och angående Kap 4 på Bieber Makes Me Crazy... det kommer snart! Jag skriver så mycket jag kan varje dag!
Men jag har inte så mycket fantasi kvar... vad vill ni att ska hända?
Och jag vet inte vad jag ska göra med When U Smile I Smile... jag kommer inte på något där heller!
#Heelp.
- Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0